יום שני, 2 בינואר 2017

מחפשים מכון העתקות במודיעין?


מתוך המאגר של פורטל בתי דפוס במודיעין, רק בודדים מבצעים שירותי העתקות באזור.  לאחר סיקור ובירור בשטח רצינו לשתף אותכם כי מצאנו את בית הדפוס האטרקטיבי ביותר עבורכם שמשלב עמו גם מכון העתקות במודיעין, המבצע את כל עבודות ההעתקות ברמה המקצועית ביותר, במחיר האטרקטיבי ביותר ובזמן הקצר ביותר. אדריכלים, חשמלאים, מהנדסים ומתעסקים בתחום, האם הייתם מדמיינים את סביבת ההעתקות כלכך פשוטה, המאפשרת לכל אדם להזמין במספר קליקים דרך האינטרנט, לעלות קובץ, ולקבל אותו באותו היום?

קופיסטודיו, מכון ההעתקות המוביל במודיעין מאפשר לכם לעשות את זה בצורה הפשוטה, המהירה והמשתלמת ביותר בעיר ובסביבה. איך עושים את זה? ניתן להזמין עבודות העתקות דרך אתר האינטרנט בטופס מקוון אונליין, וכמו כן - ניתן להזמין עבודות בדרך הישנה והקלאסית, ניתן לשלוח אמייל עבור כתובת הדוא"ל הרשמית של קופיסטודיו ולקבל מענה בזמן הקצר ביותר. כמו כן כתובת האמייל של קופיסטודיו נותנת מענה בכל התחומים, החל מעבודות העתקות אור במודיעין, כמו כן פורמט רחב (פוסטרים, קנבס, קאפה וכו'), ועד כל מה שקשור לדפוס (כרטיסי ביקור לדוגמה, בקשת הצעת מחיר עבור הדפסות סטנדרטיות ולא סטנדרטיות).

שימו לב כי שעות העבודה של קופיסטודיו הם החל משעה 8:00 בבוקר ועד השעה 18:00, ובימי שישי בית הדפוס עובד החל משעה 9:00 ועד השעה 11:30, במידה ויש לכם בקשות מיוחדות, מקרים דחופים וכדו' ניתן ליצור קשר במספר הפלאפון הראשי של המקום, ולקבל מענה גם בשעות פחות סטנדרטיות.

ניתן לצפות במחירון ההעתקות אור באתר הראשי של קופיסטודיו בקטגורית "מכון העתקות", וכמובן קיימים מחירונים הקשורים לכל נושאי העבודה של המקום, היכנסו לאתר וצפו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הזמנות לאירועים במודיעין

לאחר 4 שנים של פעילות וותק בתחום קופיסטודיו מציעה מאז ומתמיד גם שירות הזמנות לאירועים במודיעין עם אפשרות לפגישת ייעוץ בחינם ובחירה ...