יום שני, 2 בינואר 2017

הדפסת מעטפות במודיעין


עורכי דין? משרדים וכדו'? אתם בוודאי רוצים לייצג את עצמיכם ככל האפשר, הבלוג הרשמי של בתי דפוס במודיעין במאמר זה יעשה סיקור הנוגע הפעם לנושא המעטפות המודפסות, ויציג עבורכם את בית הדפוס המתעסק בהדפסת מעטפות במחיר הזול ביותר במודיעין.

הדפסת מעטפות במודיעין, מוצר שתמיד עלה באופן יחסי יקר - בעיקר בגלל עלות המעטפה עצמה ובנוסף לכך בעקבות גודלו הלא סטנדרטי עבור מדפסות רבות. אך כמובן שמשנה לשנה, עם התפתחות התחרות אצל בתי הדפוס במודיעין כך גם המחיר יורד בהתאם.

בסופו של יום, בכדי לשמור על ייצוגיות, חשוב למתג את עצמיכם כעסק, ומעבר לשירות ורמת המקצוע, חשוב להשאיר חותם בכל מקום אשר יזכיר לכל לקוח ואדם הנמצא בסביבתכם - ולהזכיר לכולם שאתם קיימים.

אחת משיטות המיתוג הפופולריות בעיקר אצל משרדים, הם מעטפות ממותגות עם העסק. והבלוג הרשמי של בתי דפוס במודיעין מציג עבורכם את המחירון האטרקטיבי ביותר בעיר, של קופיסטודיו.

לאחר מאמצים רבים בחיפוש אחר החבילה הפופולרית ביותר שקיבלנו היא:
1000 מעטפות, הדפסה צבעונית, צד אחד = 390₪ בלבד!

חשוב לציין כי בשירותי הדפסת מעטפות במודיעין חשוב לברר על סוג ההדפסה ואם מדובר בצבע, שניים או פרוצס (השירות שאנחנו מספקים - הדפסה צבעונית).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הזמנות לאירועים במודיעין

לאחר 4 שנים של פעילות וותק בתחום קופיסטודיו מציעה מאז ומתמיד גם שירות הזמנות לאירועים במודיעין עם אפשרות לפגישת ייעוץ בחינם ובחירה ...