יום שבת, 3 בספטמבר 2016

קנבס מול קאפה, יתרונות וחסרונות

קאפה וקנבס הם שני חומרים מהפופולריים ביותר להצגה של עבודות דפוס. אנשים רבים המעוניינים לגרום לעבודות הדפוס שלהם להיראות טוב מגיעים אלינו - בתי דפוס במודיעין, על מנת להתייעץ - על איזה חומר להציג את העבודה? קופיסטודיו - מכון העתקות במודיעין נכנס לתמונה בכדי לענות על השאלה.

חשבתם שהתשובה תהיה ברורה? תחשבו שנית, לכל חומר יתרונות וחסרונות משמעותיים.
לקאפה יש מספר יתרונות וחסרונות וכמו כן לקנבס. בתי דפוס במודיעין יתנו פירוט מלא על החסרונות והיתרונות כעת בפועל. ואיזה חומר עדיף למי.

הקדמה על שני החומרים
קאפה - משטח שבנוי משני קרוטונים ובניהם נמצא חומר ספוגי, עליו מדביקים את העבודה.
קנבס - בד עבה וערוג מסיבים צפופים, מדפיסים עליו ומותחים ומהדקים אותו על מסגרת מעץ.

מחיר - מי יקר ומי זול?
  • קאפה הינה חומר כימי פלסטי תעשייתי ומוכר כזול יותר, באופן דיי משמעותי מהקנבס.
  • קנבס הינו בד עליו כמו הדיו הנשפכת היא מאוד גבוהה על מנת לצבוע את כל רקמות הבד, המעלה את מחיר העבודה באופן משמעותי, בנוסף לכך העבודה מתוחה על מסגרת עץ בדרך כלל, חומר המוכר כיקר יותר מחומרים תעשייתיים.
אורך החיים של העבודה, מי יותר ומי פחות?
  • מכיוון שקאפה עובדת על הדבקה ובנוסף לכך חומרים עדינים מאוד אורך החיים שלה נחשב לקצר יותר, עם זאת יכול להחזיק גם שנים - הכל תלוי באיכות הביצוע ורמת השמירה על העבודה.
  • קנבס לעומת זאת מיוצרת על חומרים מאוד חזקים, קשיחים ועמידים - בד קשיח שממוסגר על קרשי עץ. יכול להישמר משמעותית יותר מקאפה.
מאפיינים נוספים, איכות ההדפסה וכו'
מאפיינים נוספים שעלולים להשפיע על הבחירה הם רבים. למשל קנבס נחשב לעבה יותר ואוורירי בניגוד לקאפה שהיא בדרך כלל מאוד דקה יחסית לחומר קשיח. איכות ההדפסה משתנה, וניתן לאומר שהדפסה על פוסטר המודבק על קאפה נחשב לברור יותר - עם זאת אפקט ההדפסה על הקנבס יכול לעורר תשומת לב חיובית.

איפה מדפיסים קאפה וקנבס?
בתי דפוס רבים במודיעין מספקים שירותי הדפסה על קאפה ועל קנבס. בית דפוס במודיעין המומלץ על ידינו הוא קופיסטודיו שמספק שירות הדפסה על קנבס, קאפה וכמובן פוסטרים רגילים, עבים ודקים. הגיעו עכשיו למכון העתקות במודיעין המומלץ על ידי בלוג בתי הדפוס הגדול ביותר בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הזמנות לאירועים במודיעין

לאחר 4 שנים של פעילות וותק בתחום קופיסטודיו מציעה מאז ומתמיד גם שירות הזמנות לאירועים במודיעין עם אפשרות לפגישת ייעוץ בחינם ובחירה ...