יום שני, 29 באוגוסט 2016

הסריקה במודיעין היא הזולה ביותר בארץ?

לאחרונה הבלוג בתי דפוס במודיעין החל לחקור את המחיר הממוצע בישראל עבור סריקת גרמושקות, התברר שעל פי מחירונים שהולכים ע"פ בתי דפוס ומכוני העתקות קיימים מכל הארץ באתרים האמינים ביותר באינטרנט (דפי זהב, ואתרים רשמיים של מכוני העתקות) המחירון עומד על 18 - 30 ₪ על סריקת גרמושקות ותכניות על כל מטר רץ. על פי בדיקות נוספות נמצאו כי קיימים מכוני העתקות ובתי דפוס מחוץ למודיעין שגם עברו את ה30₪ למטר ואף הגיעו ל40₪.

האם במודיעין תוכלו למצוא מחיר זול יותר פי כמה וכמה?
מסתבר כי קיים בית דפוס במודיעין ומכון העתקות המציע כמו כל עסק בתחום - שירותי סריקת אתרים במחירים שלא נכללים בשום מחירון קיים, ולמען האמת? מהבחינה החיובית.

קופיסטודיו הינו מכון העתקות במודיעין המציע שירותי סריקת תכניות וגרמושקות במחיר של 8₪ למטר בלבד (לפני מע"מ). האם זה הגיוני שמכון העתקות יחסית חדש בעיר יספק את השירות במחיר כזה מצחיק למטר? אז שאלנו אותם!

ולהלן תשובתם: "החלטנו לבצע שירותי סריקה במחיר המפתיע הזה למען האמת כמבצע - עם זאת הבנו שהפגיעה בכיסוי המקום היא לא דרסטית ובאמת ניתן לגרום לאנשים לשלם פחות ולקבל יותר, כחלק מפיתוח שירות בתי הדפוס במודיעין, עם זאת חשוב לציין כי המחיר תמיד יכול להשתנות במעט בעקבות סיבות מאוד דינמיות כמו בכל בית דפוס, אך אנחנו כן מבטיחים שהמחיר תמיד אבל תמיד יהיה לפחות כחצי מהמחירון הראוי לטובת הלקוחות".

אז כן, כבר לא צריך לעשות תשלומים על שירות סריקה, מה שבטוח - בבית הדפוס קופיסטודיו תוכלו באמת לצאת בראש שקט, ולטענתם? לפי טענתם השירות יוצא דופן והקפה עליהם! אז שווה לנסות לא? הגיעו עכשיו למהפכת בתי הדפוס במודיעין - קופיסטודיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הזמנות לאירועים במודיעין

לאחר 4 שנים של פעילות וותק בתחום קופיסטודיו מציעה מאז ומתמיד גם שירות הזמנות לאירועים במודיעין עם אפשרות לפגישת ייעוץ בחינם ובחירה ...